היי ,
חזרתי ביום ראשון מאיטליה וביקרתי במוזיאון , היה שווה כל יורו ( 12 יורו כרטיס רגיל ... ו - 10 יורו לסטודנטים ) .
כל איטליה יקרה , וכמובן שגם המוזיאון עצמו יקר , זה נכון , גם הכניסה , גם חנות המזכרות , וגם 32 יורו על חולצת T פשוטה למראה ...
אבל מי שמבין וחי מכוניות , לא מסתכל על הדברים האלה .
לא הייתי במוזיאון למבורגיני ולכן אני לא יכול להשוות .
לא חייבים לשרוף שם יום , אני הגעתי למוזיאון בשעה 16:00 מוונציה , ויצאתי ממנו בשעה 18:00 (הפתיחה בשעה 09:30) .
לא צריך יותר משעתיים למוזיאון .
העיירה עצמה ( מראנלו ) מקסימה ושם ישנתי במלון הכי שווה מבין כל אלו שהייתי באיטליה ובנוסף הוא היה הזול מכולם .
עכשיו בטח יהיה שם עמוס , בעקבות הזכיה ב - F1 ...
תהנו
אשמח לענות על כל שאלה בנושא
יגאל