Jump to content

altripya

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של altripya

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לאחר נסיעה של חצי שעה בצורה קצת ספרטיבת יש לי בעיה,הגיר מתחיל לעלות טורים ומחליק. אחרי עצירה של חצי שעה או יותר הרכב חוזר למצב תקין. אבל יש מנורה שמראה בעיה במערכת גיר וצריך לגשת למוסך. עוד בעיה שאני מנסה לעביר לטיפטרוניק במצב של גיר מחומום אני לא מצליח הרכב נשאר על מצב D בהילוך גבוה גם כן יש בעיה של רעש שכאילו הגיר לא מוריד הילוך אם משהו מכיר את אוטו ואת הבעיה מה יוכל להיות הנזק אולי זה סתם בעיה של שמן שרוף אוו קלאץ.
  2. לאחר נסיעה של חצי שעה בצורה קצת ספרטיבת יש לי בעיה,הגיר מתחיל לעלות טורים ומחליק. אחרי עצירה של חצי שעה או יותר הרכב חוזר למצב תקין. אבל יש מנורה שמראה בעיה במערכת גיר וצריך לגשת למוסך. עוד בעיה שאני מנסה לעביר לטיפטרוניק במצב של גיר מחומום אני לא מצליח הרכב נשאר על מצב D בהילוך גבוה גם כן יש בעיה של רעש שכאילו הגיר לא מוריד הילוך אם משהו מכיר את אוטו ואת הבעיה מה יוכל להיות הנזק אולי זה סתם בעיה של שמן שרוף אוו קלאץ.
×
×
  • תוכן חדש...