התופעה היא בייחוד כאשר האוטו קר הכוונה להנעה ראשונה של הבוקר
בתחילת נסיעה האוטו כאילו נחנק עד כדי שלפעמים המנוע נכבה
בלחיצה על המצערת במקום שהטורים יעלו ישנה תחושה שהמנוע נחנק והטורים נתקעים או אפילו יורדים עד שלב מסויים שלחיצה מספיק חזקה על המצערת מקפיצה את סיבובי המנוע והאוטו נוסע כך שהמנוע מתחיל להתחמם קצת ואז המנוע עובד בצורה חלקה
יש לציין כי האוטו אחרי אובראול.