שלום חברים
שמי דוד נשוי+2 גר בראש העיין העבודה בהרצליה ושפיים לסירוגין .
ברשותי איגניס 2006 166000 ק"מ יד 2 , מרגיש שמתחילה להתיישן אני רוצה להתקדם לשנתון
גבוה נניח 2013/4/5/ או כל כיוון אחר שתציעו תקציב במצב הקיים בל י להיחנק עד 25000 לא כולל מכירת הרכב.
צרכים חשובים ברכב: צריכת דלק, תא מטען מרווח, והשאר פחות חשוב .
עוד הערה לבת זוג יש רכב מהעבודה שנלקח בתחילת קורונה.
חשבתי על דגמים הבאים לפי סדר :
סקודה רומסטר
קיה פיקנטו
יונדאי אי 10
אשמח ממכם להמלצה חכמה .