Jump to content

DBIT

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי DBIT

  1. אני קניתי כזה במוטורולה בקרית מטלון בפ"ת וזה אחלה מוצר גם נח לשימוש וגם מאוד שימושי (אם אתם אוהבים לשתות)
×
×
  • תוכן חדש...