Jump to content

נהג לא חדש

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נהג לא חדש

  1. כן, בדיוק לזה התכוונתי. עמדתי באדום, ונכנסתי לצומת לאחר שנוסף לו הצהוב, לפני שהיה ירוק. האם יש לדעתכם סיכוי שצולמתי? תודה..
  2. שלום לכולם, רציתי לדעת, האם מצלמת רמזור עלולה לצלם גם מי שנכנס לצומת כשכבר היה אדום-צהוב?
×
×
  • תוכן חדש...