שלום, יש לי רכב מסוג דייהטסו שרייד, 97, ידנית, מנוע 1300
הרכב צורך דלק 1:8, מעשן( במיוחד בעלייה), עובד על טורים גבוהים
ופולט גזים ברמה גבוהה, מכונאי שלא מהתחום בדק וטען כי אחת הבוכנות לא עובדת
האם אפשר לתקן אינג'קטור, לשפץ (ניסיתי תוספים), ואם כן איפה מומלץ באזור חיפה
האם יכולה להיות תקלה אחרת מלבד זו שציין המכונאי?
תודה