שלום לכולם
מחפש רכב דו-שימושי.לעסקים ומשפחה ונשיאת ציוד.אני די נעול על הרעיון של פרטי דיזל טורבו עם וו גרירה לעגלה קטנה
יש לי 45000 ש"ח לנושא.אין לי עיניין בברלינגו או דומיהם כי אני נוסע גם לפגישות עיסקיות.חשוב לי ככה:חסכון בדלק,מרחב פנימי רב,אמינות,בטיחות לילדים.הציעו לי רכבים רבים.אמרו לי כי יש בתחום הדיזל האוטומטי מספר אפשרויות:סיטרואן קסרה,רנו מגאן,סקודה אוקטביה,אופל אסטרה ועוד.אני אובד עצות.בקנדה הייתי קונה דודג' חדשה לחלוטין ב20000 דולר,אבל כאן זה לא ככה.מה עושים אנשים???
שבוע טוב
מרעול צהוב