חמישי בבוקר עליה לירושלים ירידה לכוון יריחו נוף מרהיב.
עצירת חובה במוסך של דני בכפר אדומים הפסקת קפה וממשיכים לאתר התבילה בקסר אל יהוד
Sent from my iPhone using Tapatalk
כמו שמתניה כתב יצאנו לבקר חבר מועדון אספן אופנועים מכוניות התארגנו בביתו שבהחלט מתחרה במוזיאון. שמענו הסברים על כל פריט.
וכך העברנו יופי של יום חמישי
תודה
לך. עזרא דושי
Sent from my iPhone using Tapatalk