Jump to content

קטיה

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קטיה

  1. היי גיא. אני ממש מתרשמת מהשיפוץ של הבימבה הזאת. ישר כח. נ.ב אני ממש אוהבת את הרכב הנ"ל, מזכיר לי את תקופת האהבה. קטיה.
×
×
  • תוכן חדש...