שים לב,אין לך שום בעיה שהילוך השני הבעיה שיש שלך היא התושבת גיר שיש שלך וגם אם היא חדשה הינה תושבת של קליו רגילה ולא של rsi והיא קטנה מדי ולא מספיק חזקה שמע לי מניסיון תרים טלפון לקרסו ותסיג לך תושבת של rsi מקורית ותבדוק כי התושבת שיש לך תוריד לך את האגזוז עם הזמן
דגם פריט 7700414267
ולא 7700424321 של קליו רגילה מי שמכר לי את האוטו היה נבל שלא מבין דבר ומכר לי עם אותה "בעיה" במשך חצי שנה החזקתי את השני מבלי להבין מה הבעיה באמת
עלות בין 400-600 ש"ח אני כבר לא זוכר מרוב לתקן את האוטו הזה