אני מחפש לקנות אוטו , בתור רכב ראשון , אני לא מכיר אנשים עם פיאסטה,.
מודל 96 זה פחות או יותר הכיוון.
אם אפשר לייעץ לגבי הרכב , בעיות נפוצות , אמינות צריכת דלק.
פשוט אם כדאי או לא,
אני אשאל גם אחרת .
איזה רכב הייתם ממליצים עד 11000
תודה רבה חתימה טובה ושנה נפלאה !