Jump to content

ניר דגני

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ניר דגני

  1. בדיוק עכשיו פירקתי את כל המנגו, המסילה והכבלים תקינים, גם המנוע מגיב, נקרע שם הקומפלום, גומייה המעבירה את הכוח מהמנוע לקבל שמרים את החלון
  2. אני נמצא בתל אביב רוב הזמן, גר באשקלון, מכיר מישהו ??
  3. התקלקל לי החלון הקידמי ימני, מישהו יודע איפה אני משיג את החלק (רצוי חלופי\שיפוץ) בברכה ניר
×
×
  • תוכן חדש...