יש לי רדיו דיסק פיוניר
http://www.ninja-net.co.il/Product.asp?productid=149
עכשיו זה לא הדולפין .. והבנתי שאפשר להוריד כאלה רקעים כמו דולפים בחורות וכו' ולצרוב על דיסק ולהכניס לררדיו דיסק באוטו ולעביר אותם ..
יש דרך כזאת ? זה אמיתי חחח ?
אני רוצה לקנות לאוטו שלי רדיו דיסק של פיוניר או kenwood אם יש משהו באיכות כזאת אז בסדר,לא משהו בשמים ולא בררה טווח מכירים 400-600 גג (לא חייב כולל משלוח חח )
תארגנו לינקים לדברים שאתם נותנים שנראה איפה נעמוד
תודה