אתמול עצרו אותי שני שוטרים שעקפו את הרכב שנמצא מאחורי ונעצרו לידי . הם טענו שאני דיברתי בטלפון (בזמן שעצרו אותי לא ראו אותי מדברת בטלפון ) , בקיצור קיבלתי דו"ח , התרחקתי מהם וקרעתי את הדו"ח , התברר שהשוטר טעה ונתן לי את הדו"ח המקורי ואילו את ההעתק השאיר אצלו . השוטר והשוטרת ירדו מהרכב והתעצבנו עלי שקרעתי את הדו"ח והיו אלימים כלפי (יש לי לפחות 5 עדים +פרטיהם ) עד כדי כך שבערב ניגשתי לבית החולים ושם קיבלתי "מנוחה" לשלושה ימים וגם אסור לי להזיז את היד הפגועה . בנושא אלימות השוטרים אני כבר מטפלת דרך עו"ד . לאחר שעוברי האורח ראו את אלימות השוטרים הם הזמינו עוד ניידת להרגיע אותם , השוטר בניידת השניה קיבל חלק מהדו"ח הקרוע לחתיכות קטנות בעוד שהחלק השני נשאר אצלי . השוטר השני טען שהוא יבטל את הדו"ח ויוציא דו"ח חדש , יגיע לביתי וימסור לי אותו שם. האם זה חוקי לעשות דבר כזה? האם ניתן לבטל את הדו"ח הראשוני ולהוציא אחר ?