Jump to content

shay_si

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shay_si

  1. האוטו יפה אבל אני אבדוק את עניין הרעידות תודה על התגובה
  2. שלום למומחים , יש ברשותי 307CC שנת 2006 אשר נקנתה על ידי לא מזמן. יש ברכב 3 בעיות שלאחר שליחת הרכב פעמים למוסך אין פתרון: 1. רעידות בהגה בעת נסיעה מעל 100 קמ"ש הגלגלים אוזנו והבעיה נמשכת ונבדקו רפידות + דיסקים נמצאו תקינות. 2. מד חום המנוע קבוע מעל 90 מעלות ואף מגיע ל 100 מעלות לעיתים (נטען על ידי המוסך כי הדבר הוא נורמלי במנועי 2000 סמ"'ק של פג'ו). 3. בהילוכים הראשונים אם אני בטורים נמוכים יש הרגשת מכה בעת החלפת ההילוך (נטען על ידי המוסך גיר תקין ועקב מנגנון שונה בגיר הפג'ו הדבר נורמלי לחלוטין). מכיוון שהגעתי למוסך מורשה זה דרך צד שלישי אשר מכר לי את הרכב אשר נמצא בהסדר עם המוסך (וכל תיקון היה צריך להיות על חשבון הצד השלישי) אני מפקפק בנאמנותו אלי ובאיבחונו של המוסך האם אני צודק? אובד עצות, שי
×
×
  • תוכן חדש...