itzik_tab
-
הודעות
51 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי itzik_tab
-
שלום. לאחר שהעלתי כנראה מהר וחזק מידי את ידית החלון, היא נשברה והידית יצאה. נסיתי לפרק את כל המנגנון ולשפץ אותו בעצמי, וכעת לאחר שהשיפוץ, אני מתקשה בלהחזיר את המנגנון למקומו ? משהו כבר עשה משהו דומה ויכול לעזור לי ? אפשר אולי מדריך \ עזרה ? תודה וחג שמח
-
שלום. חיברתי רמקולים "רציניים" לרכב פורד אסקורט זטה 95 (משטרתית חחח) והפעלתי אותם בעוצמה גבוהה למשך כעשר דקות -רבע שעה. לאחר מכן ניסיתי לעשות ניקוי אינג'טורים למנוע ע"י הזרקת חומר ניקוי אינג'קטוירם למנוע, אך כשאשר ניסיתי להדליק את הרכב , הוא לא הצליח להניע . לאחר שהדבקתי את דוושת הגז וניסיתי להניע - הרכז הניע , אך הוא הגיע בקושי ל1000 סל"ד. לאחר הטיפול, ניסיתי לתקן את המנגנון שאחראי על הדלקת האור הפנימי ברכב (לאחר שהדלת נפתחת) (המנגנון היה כנראה צריך קצת גריז) אך החוט החשמלי בטעות נפל לתוך הדלת של הרכב, ונשמעו "תיקים" מכוון מצבר הרכב. לאחר מס' שעות שלא נגעתי ברכב -ניסיתי להניע אותו , והבחנתי שנורת האלטרנטור הרכב דולקת כל הזמן, והתחלתי לשמוע רכב מוזר וחורק מאזור המנוע לאחר שהמנוע נדלק. נסעתי כ10 ק"מ עם הרכב במצב זה, אך שהוא התחיל לפרכס ולקרטע. הבנתי שהרכב אינו מקבל טעינה מהאלטרנטור, וראיתי שחוט אחד שמאזור האלטרנטור מנותק, אך איני מוצא את המקום שעליי לחברו . אפשר עזרה ? בבקשה. יום נעים לכולם
-
התמונה לא כל-כך איכותית אבל בכל זאת... ושוב לשאלתי, האם במעגל חשמלי רגיל שבו יהיו מחוברים מקור מתח , הפלאשר, ונורה , הנורה תהבהב ? יש לי כיתוב על היציאות + - L . מה פירוש האות L ? כתוביות על הפלאשר : NAGARES ITFE 12 V 110W
-
מצטער אחי, (אחי זה בפורום בובליל, לא ב-CF) אבל נראה לי שלא הבנת מה שאלתי.... שוב ,אך בקצרה, פירקתי ידית איתות של פורד אסקורט ובתוכה מצאתי את יחידת הפלאשר (המהבהב) אם אחבר את הפלאשר נגיד לזמזם (שמפיק קול קבוע) ואותו למקור מתח, האם אקבל קול מקוטע מהזמזם או לא ? איך אפשר לדעת איזה מכניסות הפלאשר הן + ואיזה - ? (אולי בעזרת רב-מודד ? ואם כן -כיצד ?)
-
ואם אחבר את הפלשר (המהבהב) למעגל חשמלי רגיל, האם הוא יעבוד מחוץ לידית או שהוא עובד אך ורק בתוך כל יחידת הידית ?
-
שלום. ראשית , אנצל במה זו לומר שאנו ,עם-ישראל, מתפללים לשלומם ולהצלחתם של חיילי צה"ל ותושבי הדרום, ומביעים את תנחומינו למשפחת החייל ההרוג. יהי זכרו ברוך. ה' ישמרכם ! אתחיל ברכב המדובר :פורד זטה (אסקורט) 95 1600. בזמן האחרון החלו צרות עם ידית האיתותים , כגון בעיות עם אור גבוה ,רעשים (פחחחחחחחחחקקק) ועוד. לאחר שהחלפתי את הידית עם ידית מפירוקיה (ב-150 ש"ח -זול?) פירקתי את הידית המקורית ומצאתי בה ריבוע פלסטיק שקוף. האם זהו החלק האחראי על כך שהאור יהבהב ? מהו עקרון הפעולה שלו ? באם אחברו לזמזם חשמלי המפעיל קול קבוע , אקבל קול מקוטע ? תודה רבה
-
שלום. הגעתי לחנייה בחנות מסויימת, ולאחר שיצאתי ממנה, נכנסתי לרכב והתחלתי לצאת מהחנייה ברוורס. הבחנתי ברכב עבודה (כנראה של אחד העובדים) שחונה בניצב אליי (כנראה במקום אסור) -דבר שמקשה עליי את היציאה מהחנייה. תוך כדי הפטרולים ליציאה מן החנייה, נשקתי בעדינות את הרכב החונה. יצאתי וראיתי שעל כל הרכב ישנם הרבה פגיעות חלשות וכתמים באזורים שונים ברכב, ובאזור הפגיעה ישנו סימן פגיעה מזערי וקטן שכלל לא בטוח שנגרם מתוצאה מהנשיקה לרכב. אדם אחד שעבר במקרה כנראה במקום (או אולי עובד בחנות) התחיל לצעוק ולומר שפגעתי ברכב בצורה קשה וכל מיני אמירות כאלו ואחרות ושהוא קורא לבעלת הרכב. חכיתי מס' דקות, ומשלא הגיע בעלת הרכב נסעתי לדרכי.יש לציין , שאני נהג חדש, ושבעלת הרכב הייתה דודתי -ולקחתי ממנה (ברשות) את הרכב. לאחר כחודש, הגיע טלפון אל דודתי , ובה בעלת הרכב שנפגע כביכול והיא טוענת שהיא כבר ערבה את המשטרה בנושא, ושהיא צילמה את המקרה. והיא מבקשת לדבר איתי בטלפון . מה עליי לעשות ? האם רשיוני ישלל ? האם על בעלת הרכב הנפגע להוכיח שנגרם נזק ממני ? כיצד היא יכולה להוכיח שהנזק נגרם ממני ? האם פעלתי כשורה ? האם כדאי לי לפנות למשטרה ולמסור את גרסתי ? האם לדבר עם בעלת הרכב , ואם כן -ממה להזהר בשיחה ?
-
שלום. לאחרונה החל לדלוף מהרכב מים, ולאחר בדיקה גיליתי שצינור המים התחתון של הרכב הלך לעולמו. כמה יעלה לי להחליף את הצינור ? (מקורי\חלופי +עבודה) תודה רבה
-
שלום. לאחרונה , לאחר שאני מדליק את הרכב, אני שומע רעש של שריקה מסויימת (שריקת אוויר ) , ולאחר בדיקות גליתי שמקור הרעש הוא מכוון המצבר. יש לציין, שראיתי שמתחת למצבר יש סדקים רבים ולאחרונה גם נכנס לרכב מים לאחר גשם\שטיפת הרכב -כנראה מאותו האזור. למישהו יש מושג האם השריקה והסדקים קשורים אחד לשני ? מה אפשר לעשות ? האם ניתן לומר לחברה שייצרה את המצבר שתתקן את הסדקים על סמך ההשערה שהם נגרמו מתוצאה מדליפת חומרים (חומצות) מהמצבר ?
-
שלום. מישהו ניקה אי פעם את הבית מצערת של הרכב שלו לבד ? אם כן-כיצד אפשר ? אפשר בבקשה הסברים ? תודה רבה
-
פורד אסקורט 95 - רכב מאיט בקצב מהיר מידי בעזיבת מצערת.
itzik_tab פרסם הודעה בנושא של itzik_tab בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן... יש בעיה כזו.... כמעט תמיד, הרכב מושך לצד ימין כשאני עוזב את ההגה. ושוב האם זה קשור לשריקה ששומעים מהברקס ? כמה כסף עלול לעלות הטיפול במוסך על דבר כזה והאם זה יכול להכשיל אותי בטסט ? -
פורד אסקורט 95 - רכב מאיט בקצב מהיר מידי בעזיבת מצערת.
itzik_tab פרסם הודעה בנושא של itzik_tab בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לציין שבכל מקרה בזמן האחרון (קשור בכלל???) הברקס עושה רעש של שריקה כשאני לוחץ עליו במידה מסויימת. -
פורד אסקורט 95 - רכב מאיט בקצב מהיר מידי בעזיבת מצערת.
itzik_tab פרסם הודעה בנושא של itzik_tab בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה לא אמרו להיות בכל מקרה חם ? התכוונת שאני אגע בג'נט עצמו, או בעיגול של הברקס(כלומר זה שבתמונה) ? -
פורד אסקורט 95 - רכב מאיט בקצב מהיר מידי בעזיבת מצערת.
itzik_tab פרסם הודעה בנושא של itzik_tab בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סליחה על ההקפצה, אבל משהו יכול לענות לי ??? -
שלום. הרכב המדובר : פורד אסקורט זטה 95 . בזמן האחרון, קרה דבר מוזר. לאחר שעוזבים את דוושת הגז (כשהרכב בהילוך) האוטו מאט לבד את עצמו (בלי לחיצה על כלום) עד לפרפור האוטו לפי לחיצה על קלאץ'. אני יודע שבאופן כללי מבצ כזה יכול לקרות, אך הבעיה היא שקצב התאוטה ממש גבוה וייתכן שמשפיע על צריכת הדלק. ממה זה יכול לנבוע ? הערה: לפי כשבועיים נסעתי מנתניה לטבריה עם מכסה שמן פתוח, ובדרך נשפך חצי מכמות השמן של המנוע לכביש. מיד כשגיליתי זאת (כשכבר הייתי בטבריה) - הוספתי שמן ממשהו שנתן לי (לא השמן שבדר"כ אני שם באוטו) -האם זה קשור ? תודה רבה לעוזרים.
-
לא יודע בדיוק איך להגדיר את זה .... פשוט קצת אבא שלי "שיחק" עם הדלת. לפי מה שהבנתי זה היה קשור למערכת החשמל של הדלת הימנית-קדמית. (שכאמור היא זאת שגרמה לבעיות)
-
דרך אגב: סתם מסקרנות... מה ההבדל בין אסקורט ZETA לאסקורט RS2000 ? מנוע של זטה - 1600 גימור - CLX מנוע ZETEC LE1
-
תודה רבה !!! סידרתי את הבעיה.
-
כן. לא מצאתי
-
שלום. לפי זמן מה ,עקב בעיות עם דלת הרכב, עשיתי מס' "שיפוצים" במנגנון הדלת. לאחר מכן, החלו לקרות דברים "מוזרים" בנעילה המרכזית של הרכב. לאחר שלוחצים את הקוד בשלט הרכב ע"מ לפתוח אותו -כל הדלתות נפתחות ונסגרות נפחות ו8נסגרות, כך שאי אפשר לפתוח את הרכב אא"כ נכנסים דרך הדלת החמישית (טוב שיש את זה ... חחחחח) בכל מקרה- הצלחתי לגלות פטנט זמני- כאשר הדלת נפתחת ונסגרת -אפשר במהירות לפתוח את הדלת בזמן הדלת הוכפת לנעולה לפתוחה (משהו כמו חצי שנייה) ואז להכנס לרכב -אבל אז הדלתות "משתגעות" ונפתחות ונסגרות בערך 4 פעמים. לאחר מכן-הדלת לא ניתנת ליציאה -כך שצריך שוב להפעיל את הפטנט -רק שהפעם אני בתוך הרכב. חשוב להדגיש שלפעמים אפשר עם המפתח הרגיל של הרכב (לא השלט) לפתוח כשורה את הרכב אך ורק מהדלת שבה טיפלתי-הדלת הימנית הקדמית. משו יודע כיצד אפשר לתקן ??? מה נפגע ? איך מנגנון הנעילה המרכזית נראה ? תודה רבה אנא ! לא להגיב בשטויות !
-
שלום. כיצד ניתן לנקות רכב (חיצונית) בצורה הטובה ביותר ? -חלונות-כדאי לנקות עם עיתונים יבשים ? -פח -עם ג'ילדה רטובה ואח"כ לעבור עם יבשה ? תודה נא לא להגיב דברי שטות כמו "לך לשטיפה מקצועית וזהו".
-
החלפתי את הפלאגים לא מזמן... וגם את הדוד (האגזוז ?). הרכב עבר כנראה מעל 300 K. בנוסף-בניטורל הרכב על סל"ד נמוך מאוד (נראה לי) -על 700. -קשור ?
-
שלום. (פורד אסקורט זטה 1600 1995 משטרה לשעבר) לאחרונה, ביצועי הרכב ירדו מאוד באופן דרסטי. כלומר, התאוצה של האוטו הפכה לאיטית ביותר. למרות שנפח המנוע הוא 1600 וגיר ידני, כמעט כל מכונית (אפילו 1000 סמק) תעקוף אותו בקלות. כאשר הרכב מלא בנוסעים המצב חמור פי כמה וכמה. עכשיו -ממה זה יכול לנבוע ? החלפתי את חוטי החשמל המתחברים למנוע (לא יודע איך קוראים לזה) והתאוצה השתפרה במקצת. החדרתי ספריי ניקוי קרבורטורים למנוע,שמתי תוסף גולד לייבל, החלפתי שמן והכל בקושי עזר. יש מצב שיש בעיה בממיר הקטליטי של הרכב. -זה קשור ? כמה לחץ הצמיגים צריך להיות ? -שלי על 31 (כל הצמיגים) יש מצב שהמנוע הלך ? ממה עוד זה יכול להיות ?
-
שלום. יש לי פורד אסקורט 1995 ידני, ובזמן האחרון לאחר שמסובבים את המפתח ,הרכב עדיין לא נדלק אלא משמיע רעש קל וזהו. לאחר שעושים את זה מס פעמים (בדר"כ אחרי שמדיליקים מאוורר{חיצוני שהתקנתי} ורדיו) האוטו נדלק כרגיל. משהו יודע איך לסדר זאת ?
