שלום לכולם
בעקבות תקלה בחלק מהמנוע החלפתי את כל המנוע בסיריון שלי. קיבלתי שטר מכר ונאמר לי שהמנוע הוא מיובא. הייתי בקומפיוטסט ושם רשמו לי את המנוע עם המספר החדש.
עכשיו, נאמר לי ע"י המוסך שלא ידוע מהיכן הגיע המנוע (איזה ארץ) ואי אפשר לדעת את זה, וגם לא ידוע כמה קילומטרז' המנוע עבר, הספידומטר שלי לא שונה למרות שהמנוע החדש הורכב ברכב.
האם אני צריכה לדרוש מהמוסך או מהיבואן מאיפה הגיע המנוע? וכמה קילומטרז' המנוע הזה עשה?
ואם אני רוצה למכור את הרכב מתישהוא מה אני צריכה להציג לקונה ואיך זה עובד לגבי הספידומטר?
יש לציין שהרכב הוא במצב מעולה חוץ מזה
תודה על עזרתכם.