Jump to content

גל סבג

  • הודעות

    41
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גל סבג

  1. אהלן היום נכנסו בי ברכב הנזק הוא כזה. מכסה מנוע מכופף כנף ימני מכופפת פנס ימני גמור טמבון גמור יש סיכוי קלוש שנפגע גם מעט מהשלדה מה נראה לכם הנזק? והאם השמאי יכול להוריד תרכב מהכביש בשל העלות הגבוה של התיקון?
  2. מה המחירים של שני הדברים האלו ואיפה ניתן להשיג אותם??
  3. אהלן הגעתי למסקנה שצריך להחליף פילטר דלק בפיגו שלי :] פיגו 205 שנת 93 קרבורטור... עכשיו השאלה היא כזו אני יודע איפה הוא נמצא אפשר לעשות את ההחלפה בעצמי? זאת אומרת לקנות פילטר חדש להוציא את שני הצינורות שמתחברות אליו ופשוט להחליף...? שאלה שניה היא כמה עולה פילטר כזה ? ושאלה שלישית על איזה פלאגים אתם ממליצים לפיגו 205 וכמה הם עולים? תודה רבה ח'ברה ושבת שלום לכוווולםםםם
  4. גבוה יכול להיות אבל אם אתה לוחץ על הגז אתה שומע שהוא מחליק ולא נותן תאוצה מלאה ז"א כיאלו אתה נותן גז וחצי קלאץ
  5. אשדוד כמה בערך זה אמור לעלות במוסך סביר ומה בנוגע לצינור אוויר?
  6. אהלן חברים יש לי פיגו 205 שנת 93 הקלאץ גבוה וכנראה שהוא הלך כמה יעלה לי תיקון במוסך כללי (לא מורשה של פיג'ו) תיקון של החלפת מצמד +עבודה... ועוד משהו קטן יש צינור המעביר אוויר חם לקרבוקטור הוא נפל זה חיוני לרכב או לא? תודה רבה..
  7. תודה רבה עמית
  8. תודה רבה אחי על העזרה אני יבדוק את זה,בקשר לכביש המהיר הוא לא עשה לי בעיות לעולם. אני אומר לך חניתי את הרכב ולאחר שעה הוא לא הניע
  9. זה היה עושה בעיות שהמנוע היה חם היה קשה לו להניע,בבוקר למשל עם צ'וק הוא מניע במכה אחת אבל נגיד שאני סוגר את האוטו ומניע שוב אחרי חצי שעה משהו כזה אני נותן סטארטר ומחכה 5-6 שניות עם הרעש של הסטארטר ואז הוא מניע. ומודל ההצתה א יניע גם אם אני דוחף את האוטו?
  10. שלום. אתמול לראשונה נתקע האוטו,הרכב הינו פיג'ו 205GR שנת 93 קרבורטור עשה 148 אלף ק"מ ידנית ,המצבר תקין,יש רעש של סטארטר,יש דלק,אבללללללללל האוטו לא מניע,הוא לא מניע גם בדחיפה. יש למישהו מושג מה הבעיה?:|
  11. שלום לכולכם שוב.. אז היום קניתי את הרכב הראשון שלי,רק שתדעו בגלל התייעצות איתכם וויתרתי על סובארו ג'סטי האוטומט,וטוב מאוד שלא קניתי אותה,תודה לכם).וכך הצעתם לי ללכת על פיג'ו 205... אז אתמול ראיתי רכב היום הוא היה בבדיקה אצל המוסכניק שלי(בחור צרפתי,היה בעלים של מוסך פיג'ו בצרפת)הבאנדם מומחה במכוניות האלה,הרימו את הרכב על הליפט הוא לא האמין שהרכב היה במצב כל כך טוב,הוא לקח את אבא שלי לצד ואמר לו שמע אם אתה לא קונה אותו אני קונה אותו חחחח,בקיצור פיג'ו 1993 הדגם סטייל,נפח 1400,חלונות חשמל,נעילה מרכזית,אזעקה,גלגלי מגנזיום,מספר הקלמטרים שלה עומד על 138 אלף ידנית 5 הילוכים:] בקיצור אני רוצה למסור לכם תודה רבה על העצות החשבות שנתתם לי ואשמח להמשיך ולהשתתף בפורום:] תודה רבה גל
  12. טיפולים? חלקים? טיפול שותף זול לרכב?
  13. תאמת זה לא נראה לי כמו של סוחר,מכיוון שהבעלים של הרכב אינו נגיש לרכב אין לרכב טסט ואין לרכב ביטוח הוא יושב בערב כשבועים בלי טסט וביטוח,האיש לא כל כך מבין במכוניות לפי מה שנראה לי,הוא דרש על הרכב 6000 הצלחתי להוריד אותו ל5000 ונראה לי שמחר אני יוריד אם הכל יהיה בסדר גם ל4500 (סוחר לא היה מתנהג ככה) הוא מראה סימנים של "לא אכפת לי כמה אני יקבל על הרכב"מדובר באדם מבוגר... בכל אופן בגלל זה אני שואל אותכם אחים שלי שתעזרו לי בעייניין זה
  14. צבע לבן שנהב כזה ותאמת לסיומת של מספר הרישוי לא כל כך שמתי לב
  15. אהלן לפני מספר ימים פירסמתי מודעה על סובארו ג'סטי ולפי מה שהבנתי ממכם לא מומלץ לקנות אותה אז ויתרתי עליה... עכשיו יש לי הצעה ל פיג'ו 205 שנת 1995 150 אלף ק"מ יד שניה... בקשר לנפח מנוע בעל הרכב לא יודע מה הנפח מנוע שלה,כנראה זה לא רכב שלו והוא רק מוכר אותו בשביל מישהו... הדגם הוא 205 GL... השאלה היא כזו,אם ידוע לכם מה הנפח של הדגם הזה...אם זה 1400 או 1100... ומה ההוצאות דלק,טיפולים,וחלקים לרכב הזה... וכמה רכב כזה אמור לעלות... אשמח לתגובות רציניות כמו בהודעה הקודמת:]
  16. אהלן ברצוני לקנות רכב. יש לי הצעה שהולכת לכיוון הסובארו ג'סטי שנת 93 היא יד 2 עשתה 124 אלף קילומטר והיא אוטומטית. לא עברה תאונות מעולם. איך הרכב? ואם אתם יודעים אולי אם זה קרבורטור או הזרקה רק יום שישי אני לוקח את הרכב לבדיקה אז אולי תעזרו לי קודם... תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...