שלום לכולכם שוב..
אז היום קניתי את הרכב הראשון שלי,רק שתדעו בגלל התייעצות איתכם וויתרתי על סובארו ג'סטי האוטומט,וטוב מאוד שלא קניתי אותה,תודה לכם).וכך הצעתם לי ללכת על פיג'ו 205...
אז אתמול ראיתי רכב היום הוא היה בבדיקה אצל המוסכניק שלי(בחור צרפתי,היה בעלים של מוסך פיג'ו בצרפת)הבאנדם מומחה במכוניות האלה,הרימו את הרכב על הליפט הוא לא האמין שהרכב היה במצב כל כך טוב,הוא לקח את אבא שלי לצד ואמר לו שמע אם אתה לא קונה אותו אני קונה אותו חחחח,בקיצור פיג'ו 1993 הדגם סטייל,נפח 1400,חלונות חשמל,נעילה מרכזית,אזעקה,גלגלי מגנזיום,מספר הקלמטרים שלה עומד על 138 אלף ידנית 5 הילוכים:]
בקיצור אני רוצה למסור לכם תודה רבה על העצות החשבות שנתתם לי ואשמח להמשיך ולהשתתף בפורום:]
תודה רבה
גל