אני רוצה לרכוש A3 שנת 2004 - 2000 סמ"ק.
בחורה שעבדה בסוכנות צ'מפיון סיפרה לי שמאז שאאודי עברו למנועי FSI בשנת 2001, המון לקוחות התלוננו על בעיות גיר ומנוע. האם למישהו היה ניסיון טוב/רע עם המכונית ?
תודה רבה
ניר
סאב ותיבה: אלמנט של ROCKFORD - P212S4 בתוך תיבה ללא פיר שנבנתה במיוחד לפי מפרט יצרן. רוחב - 52. גובה - 32. עומק - 24 (800 ש"ח)
JBL GTO 75.4 - מגבר 4 ערוצים - 520 וואט עם גישור לסאב - עדיין באחריות (1100 ש"ח)
שני המוצרים היו בשימוש 4 חודשים
ניר - 054-4615308