אני מעוניין לקנות מגבר חדש ולא יד שנייה מבית Pulse Audio BA4400 עם אחריות והכל.
לפי מה שהבנתי יש חנות\באסטה של אדם בשם ציון ששם כל עניין הרכיבי אודיו לרכב הכי זול.
רציתי לדעת עד כמה המקום הזה אמין וההיתי שמח אם תתנו פה חוות דעת בקשר לקנייה שם.
תודה רבה לעוזרים!
נ.ב אני יודע שכבר פתחו אשכולות בנושא אבל הם פורסמו מזמן וליתר ביטחון אני רוצה לדעת מה המצב שם היום.