Jump to content

TaLz

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של TaLz

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי רכב שנת 95. הרכב ברשותי כבר מספר שנים. עד היום לא היתה לי שום בעיה עם האמובילייזר. באתי לנסוע....והאמובילייזר פשוט לא נכבה. האור האדום ממשיך להבהב. אין קשר בין האמובילייזר למפתח של הרכב. הם שני רכיבים שונים. ניסיתי עם מנתק ספייר..אבל עדיין לא עבד. יש לי מספר שאלות: האם יש סוג של נעילה וניתן לנסות שוב עוד מספר שעות? אם אני עדיין לא מצליח לנתק אותו...למי רצוי לפנות? כמה אמור לעלות ניתוק של אימובילייזר? מה יכול לגרום לבעיה כזאת פתאום? תודה מראש, טל
×
×
  • תוכן חדש...