שלום
לא מזמן קניתי סיאט איביזה שנת 98 קופה והדלת הימנית עושה לי בעיות לפעמים קשה לסגור אותה..ולפעמים שנדמה והיא
סגורה באמצע הנסיעה היא מחליטה להיפתח..עזרו לי בבקשה ייעוץ מה לעשות איזה חלקים אני צריך ומאיפה...
נ.ב שאני נועל את האוטו בעזרת השלט מבפנים אין את הבעיה.
באותו רכב יש לי בעיות בקלאץ והמוסך שהתיעצתי איתו אמר שהסיפור של החלפת קלאץ זה בערך 1500 שח .מה גם שהם הבטיחו
לי שאני אוכל ליזרוק את הקלאץ כמו ברכביםחדשים.
1)האם המחיר סביר(כולל עבודה ללא מע"מ)
2)האם באמת אוכל ליזרוק את הקלאץ כמו שהבטיחו.?