Jump to content

avisai

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avisai

  1. חזק ביותר אצל מי עשית את העבודה?? הוא עושה גם על איביזה??
  2. אני לא רוצה לזרוק קלאץ כדי להרוס את האוטו אלא על מנת שברמזור התאוצה של הרכב תהיה יותר טובה..לוקח לרכב זמן להיכנס לשילוב בהילוך הראשון..
  3. שלום לא מזמן קניתי סיאט איביזה שנת 98 קופה והדלת הימנית עושה לי בעיות לפעמים קשה לסגור אותה..ולפעמים שנדמה והיא סגורה באמצע הנסיעה היא מחליטה להיפתח..עזרו לי בבקשה ייעוץ מה לעשות איזה חלקים אני צריך ומאיפה... נ.ב שאני נועל את האוטו בעזרת השלט מבפנים אין את הבעיה. באותו רכב יש לי בעיות בקלאץ והמוסך שהתיעצתי איתו אמר שהסיפור של החלפת קלאץ זה בערך 1500 שח .מה גם שהם הבטיחו לי שאני אוכל ליזרוק את הקלאץ כמו ברכביםחדשים. 1)האם המחיר סביר(כולל עבודה ללא מע"מ) 2)האם באמת אוכל ליזרוק את הקלאץ כמו שהבטיחו.?
  4. מה המספר באמת נשמע מקום טוב..
  5. שלום. כמה יעלה לי להחליף תושבות מנוע שחוקות בסיאט איביזה דגם לטינו שנת 98. וכמה יעלה ההעבודה.?
×
×
  • תוכן חדש...