Jump to content

אל_בנדי

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של אל_בנדי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי צביקה, דיברתי עם עמנואל בטלפון הרבה לפני שהשארתי פה הודעה בפורום. לצערי אין להם חוטי הצתה המתאימים לרכב שלי. יש להם חוטי הצתה עם מחברי מתכת כמו שתיארת אבל דווקא אצלי ברכב זה הכל גומי. אולי אפשר להתאים לחיבורים שלי חוטי הצתה אחרים שהם הכל גומי ? אולי יש לך או לאחרים בפורום הכרות עם מישהו אחר בסביבה הקרובה שיש להם חוטי הצתה באיכות טובה לרכב זה? תודה,
  2. תודה, אבל גם אצלו אין וגם כשכבר יש למישהו שהוא הפנה אותי אליו הוא אמר לי שיש לו או של BS או של ביתן (אני מניח שהוא התכוון לביתן ספארק שזה בידיוק BS) איזה חוש הומור יש לחברה האלה.... אתם יודעים האם בכלל יש חוטי הצתה נורמליים לרכב שלי ?
  3. קודם כל תודה על התגובות המוסך שבו מטופל הרכב באופן קבוע הוא מוסך מרכז אמריקה. ולרוב הם באמת איתרו לי בעיות בצורה מאוד יפה ומהירה. אני חושש (ומאוד יכול להיות שאני טועה) שחלק מהפיקשוש הוא שלהם. כי זה נירא לי צירוף מקרים מאוד מוזר שתוך כשבועים - חודשיים מרגע שבו הוחלף לי הרדיאטור (בשני הפעמים בצדק מוחלט) מופיעה לי אותה הבעיה בידיוק. בנוסף הם שמו לי את החוטים האלה (כנראה BS ובמחיר שלפי דעתי הם עולים בחנות פחות) שתוך פחות משנה ראיתי סימני קורוזיה ברורים על לפחות אחד מהם. אם נחבר את זה לעובדה שניקוי הקצוות עם חומצה חנקתית מרוכזת שיפרה את התנהגות הרכב אני מרגיש צורך לעצמי להחליף רק את החוטים (שכמו שאמרתי שגם כך ניראו רע וצריכים החפה) ולראות האם זה יפטור באופן מוחלט את הבעיה. בכנות אני פוחד שבמוסך (ואני יודע שזה מוסך מאוד מומלץ) החליפו לי את ה - coil סתם ואני לא רוצה שיחליפו לי אותו סתם שוב פעם, כל אחד כזה זה הוצאה מאוד ניכרת. לגבי עמנואל לצערי אין לחברה זו חוטים המתאימים לרכב שלי (BARU) ואני שמעתי שחברות כמו Bosch מייצרים חוטי הצתה טובים, השאלה היא איפה ניתן לקנות כאלה. ושוב תודה, לכל העונים במהרה
  4. לחברי הפורום שלום רב, בפעם השניה לאחר ביקור במוסך והחלפת רדיאטור הרכב מתחיל לאבד כוח ולגמגם. בפעם שעברה כתוצאה מכך הוחלף ה coil וכן חוטי ההצתה (למרות שמתחיל אצלי ספק בצורך להחליף את ה - coil כי הבדיקה היחידה שנעשתה הייתה בדיקת שמע). בכל מקרה גם הפעם אני התחלתי להרגיש את איבוד הכוח והגימגום במיוחד כאשר נוסעים עם מזגן. שיארתי שזה בעיות שקושרות שוב לאותה מערכת ואכן ראיתי שהלפחות אחד מהחיבורים של חוטי ההצתה למנוע קצת חלוד. ניקיתי את הקצוות של החיבורים בעזרת ח. חנקתית מרוכזת, זה די עזר אבל עדיין הרכב מרגיש קצת חלש. אבל זה די מרמז לי על בעיות הקשורות לחוטי ההצתה. חוטי ההצתה הם די חדשים (פחות משנה, כ 8-9 אלף קילומטר) ובלי יצרן רק כתוב (Made in USA) כלומר זה כנראה BS שלא יודועים יותר מדי כמצולחים. בכל מקרה הייתי רוצה להחליף אותם לחדשים ולא מחברה גרועה. פניתי למנואל כדי למצוא האם יש BARU כאלה לרכב שלי ולצערי לא. ולכן אני שואל את עצתכם איפה אני יכול להשיג חוטי הצתה טובים לרכב שלי שהוא: Opel Corsa B 1999 16V Ecotec X14XE, באזור חיפה והקריות. (ולא מהיצרן / יקרן). תודה רבה מראש אבי
×
×
  • תוכן חדש...