לחברי הפורום שלום רב,
בפעם השניה לאחר ביקור במוסך והחלפת רדיאטור הרכב מתחיל לאבד כוח ולגמגם. בפעם שעברה כתוצאה מכך הוחלף ה coil וכן חוטי ההצתה (למרות שמתחיל אצלי ספק בצורך להחליף את ה - coil כי הבדיקה היחידה שנעשתה הייתה בדיקת שמע). בכל מקרה גם הפעם אני התחלתי להרגיש את איבוד הכוח והגימגום במיוחד כאשר נוסעים עם מזגן. שיארתי שזה בעיות שקושרות שוב לאותה מערכת ואכן ראיתי שהלפחות אחד מהחיבורים של חוטי ההצתה למנוע קצת חלוד. ניקיתי את הקצוות של החיבורים בעזרת ח. חנקתית מרוכזת, זה די עזר אבל עדיין הרכב מרגיש קצת חלש. אבל זה די מרמז לי על בעיות הקשורות לחוטי ההצתה. חוטי ההצתה הם די חדשים (פחות משנה, כ 8-9 אלף קילומטר) ובלי יצרן רק כתוב (Made in USA) כלומר זה כנראה BS שלא יודועים יותר מדי כמצולחים. בכל מקרה הייתי רוצה להחליף אותם לחדשים ולא מחברה גרועה. פניתי למנואל כדי למצוא האם יש BARU כאלה לרכב שלי ולצערי לא. ולכן אני שואל את עצתכם איפה אני יכול להשיג חוטי הצתה טובים לרכב שלי שהוא: Opel Corsa B 1999 16V Ecotec X14XE, באזור חיפה והקריות. (ולא מהיצרן / יקרן).
תודה רבה מראש
אבי