Jump to content

1986

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 1986

  1. שלום, יש לי סובארו פורסטר טורבו. ולא מזמן החלפתי כמה דברים: אינטרקולר של WRX, פורק לחץ, ואת כל הצינורות שיוצאים מהקולר לצינורות סיליקון.(הצינור של הפורק, והצינור הכפול שמגיע מהטורבו).הכל הלך חלק, רק את האינלט לא הצלחתי להרכיב. יש למישהו נסיון אם החלפת צינור זה? או שיודע איך עושים את זה? אשמח לכל עזרה או הכוונה. (הרכב כרגע "מושבת" ) תודה מראש! אביתר.
  2. טרופר בנזין חזק אמין ונוח.
×
×
  • תוכן חדש...