Jump to content

illi

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי illi

  1. שלום תודה רבה לשניכם !!! תגובה כמו של פורמולה 1 !!!! איזו זריזות !!! עשר !!!!
  2. שלום לחברי הפורום החלפתי מצבר ברכב באמצעות חברה התומכת בעזרה לכלי רכב תקועים. הרכב הוא רנו קליאו רגיל לצערי , חליתי ולא השתמשתי ברכב כשבועיים . לאחר כשבועיים ניסיתי להניעו ושום כלום . באו להתניע ושלחו אותי ליצרן המצבר אשר בדק את טעינת המצבר , הכל תקין . החליף לי המצבר והנה שוב אותו הסיפור , אחרי 4 ימים שהרכב עמד לא ניתן להניעו . האם זה מקובל ? לא זכור לי שאחרי כחודש שהרכב עמד והוא לא התניע . מצפה לתשובותכם illi
×
×
  • תוכן חדש...