שלום לחברי הפורום
החלפתי מצבר ברכב באמצעות חברה התומכת בעזרה לכלי רכב תקועים.
הרכב הוא רנו קליאו רגיל
לצערי , חליתי ולא השתמשתי ברכב כשבועיים .
לאחר כשבועיים ניסיתי להניעו ושום כלום . באו להתניע ושלחו אותי ליצרן המצבר אשר בדק את טעינת המצבר , הכל תקין .
החליף לי המצבר והנה שוב אותו הסיפור , אחרי 4 ימים שהרכב עמד לא ניתן להניעו .
האם זה מקובל ? לא זכור לי שאחרי כחודש שהרכב עמד והוא לא התניע .
מצפה לתשובותכם
illi