שלום,
מכל הרשת, ראיתי שזה הפורום עם הכי הרבה אנשים שמבינים מהשטח עניינים טכנים מכניים שקשורים לרכב.
הייתי שמח, לקבל קצת רקע טכני, ולהבין למה לעזעזל אי אפשר להתקין רכיב מתוחכם כמו אזעקה ושלט, - ולמה הרכבים בכ"ז נגנבים..
קראתי ואני מבין שבסוף תמיד אפשר להעמיס את הרכב על משאית וזה לא שכיח ואפשר לשים כל מיני עזרים רגילים או מיוחדים כמו סינדול או הורדת גלגל בלילה או התקנת מנעול רכב או מסמרים כנגד אבל זה לא עוזר במאה אחוז.
מה שאני לא מבין טכנית זה כך, ואתם יודעים מעולה ואני כלום אז עזרו לי :
אם יש לי אזעקה באוטו והיא מופעלת על ידי שלט רחוק, איך הגנבים פורצים את זה ? הם עוקרים את הצופר של האזעקה או מה ?
אם השלט היה מחובר לעצור את בוכנות המנוע - הם היו צריכים לעקור את הבוכנות ?
או שאפשר גם לנטרל ולהדמות ע"י הגנבים לפעילות השלט- פעם שמעתי שהיו "מקליטים" את השדר שהשלט שולח ומשמיעים
את זה ואז האוטו נפתח.
בנוסף, אם יש אימובלייזר או קודן, שהם מחוברים למחשב של האוטו, איך עוקפים אותם ?
האם הם מתחברים עם מיני מחשב אל המחשב של הרכב, על ידי הרמת מכסה המנוע והתחברות אליו וכך עוקפים את הקודן ?
האם הם עוקרים את הקודן ? גוזמים אותו ומתחברים עם מדמה קודן ושולחים "כאילו אות" במקום הקודן.
איך מבחינה טכנולוגית הם עושים זאת ?