Jump to content

ttal

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ttal

  1. תודה לכל המגיבים... (אם הייתי גנב רכב אני בספק אם מה שכתבת פה היה עוזר לי - אלא אם הרכב ענתיקה וללא אמצעי מיגון, ובטח הידע הזה לא היה עוזר לי מעשית, כי הדברים הם תיאורטיים, וגם אם היית נורא מפרט לא הייתי יכול להבין איך ומה לשבור ואיפה לחבר אבל ניחא זה אני...) מעבר לזה- לאחי היה רב בריח למוט הילוכים של הרכב לפני כמה שנים וזה לא ממש עזר. אני לא מבין איך גנבים בכלל פורצים את הרב בריח ברכב, אני לא מבין איך זה ככ פשוט לעקוף את הקודן הסטנדרטי. לפי מה שאתם אומרים אין למה לשים קודן (מלבד עבור הביטוח) אז למה הביטוח רוצה אותו אם הוא ככ קל לעקיפה ? מה זהו לוקחים כבלים מחברים ועקפת את הסיפור ? אז מה אין שום פטנט בשוק שנותן מענה טכני כזה שאי אפשר לעקוף אותו עם כמה כבלים/מצבר/מקדחה לרב בריח (שלא ברור לי ככ כי רב בריח מוכרים כביכול שזה מנעול משהו משהו אז איך זה נפרץ ככ) ןאגב לא ראיתי לגבי איך היה הטריק בעבר לגבי שלטי האזעקות שהזהירו שאם מקליטים לך את האות מהשלט זה יכול לשמש את הגנב לפתוח לך את הרכב מה שנשמע לי פרימיטיבי להחריד.
  2. שלום, מכל הרשת, ראיתי שזה הפורום עם הכי הרבה אנשים שמבינים מהשטח עניינים טכנים מכניים שקשורים לרכב. הייתי שמח, לקבל קצת רקע טכני, ולהבין למה לעזעזל אי אפשר להתקין רכיב מתוחכם כמו אזעקה ושלט, - ולמה הרכבים בכ"ז נגנבים.. קראתי ואני מבין שבסוף תמיד אפשר להעמיס את הרכב על משאית וזה לא שכיח ואפשר לשים כל מיני עזרים רגילים או מיוחדים כמו סינדול או הורדת גלגל בלילה או התקנת מנעול רכב או מסמרים כנגד אבל זה לא עוזר במאה אחוז. מה שאני לא מבין טכנית זה כך, ואתם יודעים מעולה ואני כלום אז עזרו לי : אם יש לי אזעקה באוטו והיא מופעלת על ידי שלט רחוק, איך הגנבים פורצים את זה ? הם עוקרים את הצופר של האזעקה או מה ? אם השלט היה מחובר לעצור את בוכנות המנוע - הם היו צריכים לעקור את הבוכנות ? או שאפשר גם לנטרל ולהדמות ע"י הגנבים לפעילות השלט- פעם שמעתי שהיו "מקליטים" את השדר שהשלט שולח ומשמיעים את זה ואז האוטו נפתח. בנוסף, אם יש אימובלייזר או קודן, שהם מחוברים למחשב של האוטו, איך עוקפים אותם ? האם הם מתחברים עם מיני מחשב אל המחשב של הרכב, על ידי הרמת מכסה המנוע והתחברות אליו וכך עוקפים את הקודן ? האם הם עוקרים את הקודן ? גוזמים אותו ומתחברים עם מדמה קודן ושולחים "כאילו אות" במקום הקודן. איך מבחינה טכנולוגית הם עושים זאת ?
×
×
  • תוכן חדש...