Jump to content

קליאו2003

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של קליאו2003

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, בימים אילו אני שוקל לקנות רנו קליאו שנת 2003 1400 סמ"ק גיר ידני, הרכב כפי שהוא נראה במצב טוב ושמור. לעומת זאת שמעתי על רנו כרכב לא מומלץ מפאת כמות התקלות שיש בו, עד היום הרכב ברוב שנותיו לא חווה תקלות מיוחדות (למעט תקלות בלאי סטנדרטיות) ואני חושש להיות זה שהולך להעביר לו סדנת מוסכים. אשמח לקבל חוות דעת בנושא...
×
×
  • תוכן חדש...