שלום לכולם,
הלכתי לפני כמה ימים לראות מאזדה 323F מודל 96, האוטו נראה מטופל מאוד, מנוע מיבוא מלפני שנה וחצי.
לפי מה שראיתי זה שיש נזילת שמן מההגה כח (המוכר אומר שזה "הזעה" וזה דבר ידוע בכל הלאנטיס F) ורעש מהמנוע,
המאזדה היא יד שלישית, יד ראשונה הייתה אצל מורה נהיגה לחצי שנה והטסט הוא עד ינואר 08, המוכר מבקש 25 אלף (לא גמיש), מחירון לפי לוי יצחק זה 26 אלף.
השאלה היא, האם יש טעם לקחת את האוטו לבדיקה?
עריכה: גיר ידני (לא אוהב אוטומט)