שלום
אודה לכם על המלצות לרכב שעונה לתנאים הבאים:
אני רווק, נוסע פעם-פעמיים בשבוע בקו באר שבע - תל אביב, ולכן אני חושב בכיוון הסופר-מיני.
אני מחפש רכב אמין במטרה לא להחליף אותו בחמש השנים הקרובות.
צרכים:
צריכת דלק נמוכה
נוחות נסיעה
חיסכון כספי(אחזקה, ביטוח וטסט)
עדיפות לאוטומט מטעמי עצלנות.
כרגע אני מחפש רכב בן שנתיים-שלוש עם קילומטרז' נמוך כדי לחסוך מצד אחד ולקנות ב"ראש שקט" מצד שני.
התקציב הוא בסביבות 70K.
א) האם סופר מיני זו אכן הקטגורייה המומלצת עבורי?
ב) האם יש מסלולי קנייה שכדאי לי לבדוק(מימון,ליסינג וכו')?
וכמובן, שאלת השאלות, על איזה רכב אתם ממליצים?
תודה מראש לעונים!