התקלות בתפקוד הגיר רק בהפעלת מזגן, בלעדי המזגן הגיר מתפקד ללא שיבוש.
חידוש הנסיעה לאחר עצירה כמעט ללא תגובה, רק לאחר שילוב למהלך-2 והחזרה ל-D' החלקות הגיר לעיתים תוך מכות חזקות.
*בעיה באי תפקוד הגיר צצה לראשונה בהחלפת אטם שמן אחורי, הגיר נבדק ונמצא תקין, הבעיה זוהתה כמגע רופף בקונקטור/בצמת הקונקטור העסק לופף בסרט בידוד והכל שב לתפקד כהלכה.