Jump to content

שורקיש

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שורקיש

  1. השאלות שלי היו קשות מדי?...
  2. שלום לחברי הפורום! חיפשתי, כמו בדירה להשכיר של לאה גולדברג, אוטו יד ראשונה מ"שכנים טובים". נדמה לי שמצאתי... אך לא זו השאלה: מדובר בסובארו לגאסי - מנוע 1800- מודל 99 (על הכביש מאמצע 2000). עשתה 82,000 ק"מ. יחד עם זאת אין באוטו כריות אוויר וזה מפחיד קצת את אשתי. בצדק? האם מישהו מכם מכיר מכונית זו? האם תוכלו לספר על יתרון בולט שלה או חיסרון בולט שלה? אני מודה לכם מראש... (ואודה גם בדיעבד!) שורקיש ואם אתם עונים לי, חסר מושג עלוב שכמוני, האם דרישה של בעל הרכב לקבל את "מחיר המחירון" קרי 45 אלף ש"ח נראית על פניה סבירה?
×
×
  • תוכן חדש...