Jump to content

גורדון סומנר

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גורדון סומנר

  1. הרכב הוא פז'ו 205 forever 1997, המצבר בן 2.5 שנים. אני יודע שהמצבר ישן ויש סיכוי שהוא כבר גמר, אבל יתכן שמצבר לא טוב ישפיע בזמן שהמנוע עובד? חשבתי שבזמן שהמנוע עובד, האלטרנטור הוא זה שמספק את הכח, כך שאם המצבר לא טוב זה יבוא ליידי ביטוי רק בהתנעה ולא בזמן שהמנוע עובד... אני אשמח אם תעיר את עיניי
  2. אהלן חברה', תראו....במרץ 2008 החלפתי אלטרנטור, כחודשיים-שלושה לאחר מכן ראיתי שכל פעם כשאני מתניע את האוטו, הנורה של המצבר ממשיכה לדלוק לאחר ההתנעה, עד אשר אני נותן לחיצה על הגז ואז היא נכבית. הגעתי לאותו מוסך שאצלו נעשה התיקון (כאמור שילמתי לו בצורה חוקית עם מע"מ וקבלה), הסברתי לו את הבעיה. הוא בדק טעינה ואמר לי שהיא תקינה ואני יכול לסוע. אתמול לא הצלחתי להניע, הנעתי בירידה ולאחר מכן במהלך הנסיעה אני רואה שכל פעם שאני לוחץ על הבלמים או מדליק אורות נסיעה- הטורים יורדים משמעותית. עכשיו האוטו, כמובן, לא מניע ואפילו אי אפשר לנעול או לפתוח את האוטו עם השלט, אלא באמצעות המפתח. אני די בטוח שזה האלטרנטור ולא המצבר, האם האבחנה שלי נכונה? במידה וזה האלטרנטור,האם אני יכול לבוא אליו בטענות? (כאמור התרעתי בפניו על בעיה). במידה והוא לא יסכים לתקן ללא עלות או בעלות חלקית, האם יש לי "קייס" לתבוע אותו בבית משפט לתביעות קטנות? 1200 ש"ח הלכו לפח...(?) תודה...
  3. היי חבר'ה יש לי פז'ו 205 משנת 89'. עקב בעיות התחממות, במהלך השנה האחרונה הוחלף לה רדיאטור ומע' צינורות (צינור שמחבר בין הרדיאטור לטרמוסטט, וצינורות חיצוניים נוספים של מע' הקירור - אני לא יודע בדיוק אילו צינורות אלה). הצינורות שציינתי הוחלפו לאחר שהרכב התחם שוב, ונאמר לי שעכשיו, על פניו הכל בסדר אולם לפני שבועיים התחמם האוטו שוב (אני לא חושב שזה אשמת המוסך כי לדעתי הפעם זאת הייתה המשאבת מים) ואז שבדקתי שמן ראיתי את מה שקיוותי שלא אראה... קצף לבן והרבה. אני אקצר...האם שווה לי לתקן את האוטו ולנסות למכור או לתת אותו לפירוק עבור 700-500 ש"ח (אלה המחירים שכמה מקומות שמתעסקים עם רכבים לפירוק אמרו לי) אני אציין שהטסט יפוג בסוף אוגוסט ומבחינה קוסמטית האוטו לא הכי יפה. תודה לכם מראש, אלדד
×
×
  • תוכן חדש...