אני יודע ובטוח שזה נשאל אין ספור פעמים
אפילו חיפשתי בפורום ומצאתי קצת, אבל למען הסדר הטוב וההבנה המלאה שלי,
אני מבקש להבין שוב, בהסבר מדוייק - איך אני מכייל את האלפיין 9852 שלי.
קניתי אותו בארץ, אבל יש מצב שהחנות ייבאה אותו מחו"ל.
בתפריטים הקונבנציונלים - אין אפשרות להגדרת אזור ZONE
ניסיתי לחיצות מיוחדות על כמה מקשים ביחד, ומה לא... כלום.
אם אתם יודעים איך אני יכול להגיע להגדרת האיזור במערכת הזאת - אני אשמח לשמוע.
ואם צריך ללחוץ על כמה כפתורים ביחד, או שיש סדר מסויים - אז תסבירו את זה.. כדי שיהיה ברור.
ואם אין מצב לעשות את זה לבד - האם יש מצב שזה באמת חסום ואני חייב ללכת למעבדה?
ואם כן - איפה יש מעבדה שתעשה לי את זה באיזור ת"א?
תודה מראש