Jump to content

marik

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי marik

  1. אין לי TUNER בתפריט הזה בתפריטים הסטנדרטיים - אין לי TUNER או AREA צריך להגיע לזה בדרך אחרת, של תפריטים סמויים או משהו. או שאולי אין לי את האפשרות הזאת. בכל מקרה, כשאני לוחץ על MENU ונכנס לSETUP - אין לי TUNER שם.
  2. ואם אין לי TUNER תחת תפריט MENU ?
  3. אני יודע ובטוח שזה נשאל אין ספור פעמים אפילו חיפשתי בפורום ומצאתי קצת, אבל למען הסדר הטוב וההבנה המלאה שלי, אני מבקש להבין שוב, בהסבר מדוייק - איך אני מכייל את האלפיין 9852 שלי. קניתי אותו בארץ, אבל יש מצב שהחנות ייבאה אותו מחו"ל. בתפריטים הקונבנציונלים - אין אפשרות להגדרת אזור ZONE ניסיתי לחיצות מיוחדות על כמה מקשים ביחד, ומה לא... כלום. אם אתם יודעים איך אני יכול להגיע להגדרת האיזור במערכת הזאת - אני אשמח לשמוע. ואם צריך ללחוץ על כמה כפתורים ביחד, או שיש סדר מסויים - אז תסבירו את זה.. כדי שיהיה ברור. ואם אין מצב לעשות את זה לבד - האם יש מצב שזה באמת חסום ואני חייב ללכת למעבדה? ואם כן - איפה יש מעבדה שתעשה לי את זה באיזור ת"א? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...