שלום,
ביצעתי בדיקה לפני קניה ליונדאי גטס במכון בדיקה רציני שכתב שלגבי הבלמים הכל תקין.
למחרת הקניה נכנסתי למוסך והודיעו לי שאני צריך להחליף נעלי בלם מאחור, משאבת בלם ימני אחורי וחריטה של הדראמים.
האם בבדיקה המכון אמור היה לזהות את הבעיות?
ואן כן מה אפשר לעשות?