Jump to content

ulz25

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ulz25

  1. בבדיקה נמצאה נקישה בגיר. נסע קרוב ל- 80 אלף ק"מ. האם להיכנס לבלאגאן הזה?
  2. 40k ק"מ, מהחברה בה אני עובד. נותנים 12% מהמחירון. שמעתי שעומד להגיע דגם חדש. האם המחיר ירד, כדאי לחכות לפברואר נגיד?
  3. תודה על התשובה. תוכל לאמר לי בבקשה מה בערך עלות התיקונים האלה שוב תודה
  4. שלום, ביצעתי בדיקה לפני קניה ליונדאי גטס במכון בדיקה רציני שכתב שלגבי הבלמים הכל תקין. למחרת הקניה נכנסתי למוסך והודיעו לי שאני צריך להחליף נעלי בלם מאחור, משאבת בלם ימני אחורי וחריטה של הדראמים. האם בבדיקה המכון אמור היה לזהות את הבעיות? ואן כן מה אפשר לעשות?
  5. תודה על התשובה, אשמח אם תוכל לענות לי על עלויות החלפת התושבות תודה
  6. שלום, בבדיקה עלה כי התושבות אינן סדוקות אבל חלשות/בלויות. כמה עולה טיפול שכזה? האם זה בכלל הכרחי לבצע? הרכב הוא יד ראשונה מליסינג ועשה 90K האם צריך מוסך מורשה יונדאי לביצוע עבודה שכזו? תודה
  7. ומה לגבי קיה סיד סטיישן? מישהו יודע?
  8. של מזדה 3? למישהו יש ניסיון? באותו הרשק האם עדיף מגאן או קורולה? תודה
  9. תודה על התגובה. הבנתי מדיפדוף בפורום שלמגאן יש היגוי קצת שונה (מציק?) זה קורה גם בדגם הנוכחי?
  10. הכוונה היא לעוד חודשיים ונדמה לי שהמגאן מתחלפת, האם זה משנה?
  11. שלום, מן הסתם צריך אוטו מרווח עם בגאז' גדול, יש לי אפשרות לליסינג ואני מתלבט בין: קורולה (אוטומטית ולא הרובוטית) פוקוס מגאן אשמח לשמוע מניסיון תודה
×
×
  • תוכן חדש...