Jump to content

בוקי אחוקי

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בוקי אחוקי

  1. מי מכיר את החיה המשונה השאת ויכול לתת פרטים... מחירון? אמינות? צריכה? אחזקה זולה / יקרה? תודה רבה
  2. הרדיו שלך באוטו מתאים ל6 או ל4 רמקולים (חוץ מהסאב)? אתה יכול לכוון את הרדיו להשמיע רק על ערוץ אחד כל פעם - לדוגמה- ימין קדמי, ואח"כ ימין אחורי וכך הלאה. אם הרמקולים משמיעים את הצליל לפי הרישום ברדיו אתה על הגל. לגבי סאב..צר לי אני לא מבין גדול בזה אבל ראיתי פה שירשור על איך להתקין סאב נכון. בהצלחה
  3. היי אנשים , אני חדש בפורום (רק יומיים) אז נעים מאד. יש ברשותי סקודה פליסיה סטיישן 96. אני רוצה להחליף את מסנן השמן. בעיקרון אני יודע איפה הוא נמצא ואיך להחליף טכנית (עם המחברים המהירים, פריקת לחץ וכו'). אני שואל רק: המסנן נמצא ממש מאחורי מיכל הדלק תקוע בינו לבין צינור האגזוז, עם מרווח שיד בדיוק נכנסת לשם. אם אני אפרק את המסנן מהצד הנגיש יותר (OUT) אני לא בטוח שאני אצליח להגיע גם לצד המרוחק יותר שאליו הגישה ממש, אבל ממש גרועה. האם מישהו מכיר את הרכב ויכול לספר לי על דרך פשוטה / נכונה יותר להחליף את הפילטר? דרך אגב - אני מחליף את הפילטר כי המנוע ממש מקרטע כשאני נותן גז, אם אני לוחץ את הדוושה עד הסוף אז המנוע נחלש כאילו אין מספיק דלק ואם אני עוזב את הדוושה עד החצי המנוע פתאום מתעורר. הבנתי שהבעיה יכולה להיות או ראש מנוע או פילטר דלק - תקנו אותי אם אני טועה. תודה רבה
  4. היי החברה קוראים לי בוקי, אני לא עובד במוסך אבל מבלה שם לא מעט זמן, או יותא נכון הכרטיס אשדראי שלי. אני מחזיק ב3 רכבים סוזוקי סוויפט סדן - מושבתת סוזוקי סוויפט סדן - נוסעת והערב עשתה תאונה. סקודה פליסיה - שכמו שאמר לי המוסכניק- סקודה זה 60 כוח סוס וחמור! כנראה שהוא יודע על מה הוא מדבר. זהו פחות או יותר, (בעיקר פחות).
×
×
  • תוכן חדש...