Jump to content

nimi7

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nimi7

  1. עכשיו תגידו איך קוראים לדגם הזה של הסאב???
  2. טוב אני לא אדבר ככה.. סלח לי אני חדש.. אני יבין לאט לאט את החוקים.. אתה לא צריך לכעוס כאילו פגעתי בך נפשית.. כן מאוד מרוצה הוא סאב מאוד חזק ומאוד איכותי... נקווה לטוב ממנו
  3. כן אחי זה כולל תיבה.... לא רואים בתמונה?
  4. קודם שלום לכולם אני חדש ואני מקווה להשתלב פה מהר.. כל חברי המליצו לי על האתר הנפלאה הזה. והנה נרשמתי ועד כה רק התרשמתי מההודעות שראיתי פה... עכשיו יש לי שאלה: קניתי את הסאב {שתיראו בתמונה} מחבר והוא כמובן כמו שרואים של KICKER עכשיו רציתי לדעת אם מה שקניתי הוא באמת טוב ולא סתם זבלה.. ודרך אגב הוא עלה לי 500 שקל.!1 זה שווה את כל זה? הוא דיי טוב?? http://img177.imageshack.us/my.php?image=dscn0666fy4.jpg
×
×
  • תוכן חדש...