קודם שלום לכולם אני חדש ואני מקווה להשתלב פה מהר.. כל חברי המליצו לי על האתר הנפלאה הזה. והנה נרשמתי ועד כה רק התרשמתי מההודעות שראיתי פה...
עכשיו יש לי שאלה:
קניתי את הסאב {שתיראו בתמונה} מחבר והוא כמובן כמו שרואים של KICKER עכשיו רציתי לדעת אם מה שקניתי הוא באמת טוב ולא סתם זבלה.. ודרך אגב הוא עלה לי 500 שקל.!1 זה שווה את כל זה? הוא דיי טוב??
http://img177.imageshack.us/my.php?image=dscn0666fy4.jpg