Jump to content

הטוחן

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של הטוחן

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. במסגרת אותה שאלה (ליסינג רמה 2) עם אותן האופציות שהוזכרו, אילו מהרכבים יחזיקו מעמד בכל אותן דרכי 4X4+ בהן משוטטות מכוניות ליסינג? אחרי 3 שנים עם פוקוס, אין לי ספק שיש לה עבירות ועמידות טובה. מה לגבי המגאן II או הקורולה למשל?
×
×
  • תוכן חדש...