אני מתענינת ב- Xline אני יודעת שזה הדגם הפושטי שלהם- אבל אני ממש לא בקטע של נהגת שודים. נוסעת לי לאט לעבודה ובחזרה...... המוסכניק דיבר ספציפית על הדגם הזה במיוחד כבעייתי ולכן רציתי לדעת אם יש משהו מיוחד גרוע באיזיטרון שלו
אני מצטערת שאני יוצאת עכשיו ממש מטומטמת , אבל של איזה חברה זה יאריס?
תודה