Jump to content

neta

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי neta

  1. http://www.vehiclesnet.org.il/catalog/index_3.htm# איתי תמונה ואני לא רוצה את זה. ככה זה עם בנות- הצורה קובעת יותר מהביצועים... מה גם שבמיקרה הזה אני לא רואה פער בביצועים תודה בכל אופן למי שעזר
  2. אגב, ראיתי היום במוסף ידיעות אחרונות שהיא מקום שני במשאל קוראים למכוניות מיני- כך שגיליתי בסוף לבד של מי היא.
  3. אני מתענינת ב- Xline אני יודעת שזה הדגם הפושטי שלהם- אבל אני ממש לא בקטע של נהגת שודים. נוסעת לי לאט לעבודה ובחזרה...... המוסכניק דיבר ספציפית על הדגם הזה במיוחד כבעייתי ולכן רציתי לדעת אם יש משהו מיוחד גרוע באיזיטרון שלו אני מצטערת שאני יוצאת עכשיו ממש מטומטמת , אבל של איזה חברה זה יאריס? תודה
  4. חיפשתי מחיר מכירון לנפח 1800 וראיתי שזה 18,500 ש"ח. נסעתי 70,000 ק"מ משנת 1995 וזה אחלה אוטו ממש לא עגלה אבל אולי טוב מידי לאוטו ראשון?
  5. שלום אני מתעננינת ברכישת פיג"ו 206 וההתלבטות אוטומטית או גיר ידני. אני חוששת שלגיר הידני לא יהיה שוק כשארצה למכור לאור המגמה. האם נכונה שמועה ששמעתי ממוסכניק שאלה עם הגיר הידני שלהן יותר טובות? מה דעתכם עם הפולו, ואני מוכנה לשמוע כל הצעה נוספת בסקאלת המחירים הזאת. תודה....
×
×
  • תוכן חדש...