שלום,
ברשותי גולף שנת 2000 נפח 1.6. חלונות החשמל מסרבים להפתח - גם מדלת הנהג וגם מהדלתות האחרות.
לדעתי הבעיה התחילה אחרי שעשיתי את רצף הפעולות הבא: כניסה לרכב, סגירת דלת, הנעה, פתיחת חלונות אוטומטית, פתיחת דלת הנהג לפני שהחלונות ירדו לגמרי ויציאה מהרכב. בספר הרכב מוזכר משהו לגבי הפסקת פעולת חלונות החשמל במקרה שאחת מהדלתות נפתחה.
חלפה יממה שבה נעלתי ופתחתי את האוטו מספר פעמים - והחלונות עדיין לא נפתחים.
בשבוע שעבר החלפתי רמקולים בדלתות הקדמיות אך הבעיה החלה רק כעבור מספר ימים.
אשמח לעזרתכם.