תודה על חוות הדעת. שקלתי בהחלט לוותר על רכב חברה עקב המיסוי הגבוה. אבל לצערי אין לי כרגע אפשרות לוותר.
מה שיש לי, זאת הבחירה לעבור לרכב גבוה ונוח יותר לסוזוקי קרוס, אבל מחייבים אותי ב 270 נטו לשדרוג.
ככל הנראה בשביל הטיולים שאני עושה בסופי שבוע הריו תעשה את העבודה. כי ככה במשך השבוע אני באמת בקושי נוהג