Jump to content

avrl

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי avrl

  1. תודה על חוות הדעת. שקלתי בהחלט לוותר על רכב חברה עקב המיסוי הגבוה. אבל לצערי אין לי כרגע אפשרות לוותר. מה שיש לי, זאת הבחירה לעבור לרכב גבוה ונוח יותר לסוזוקי קרוס, אבל מחייבים אותי ב 270 נטו לשדרוג. ככל הנראה בשביל הטיולים שאני עושה בסופי שבוע הריו תעשה את העבודה. כי ככה במשך השבוע אני באמת בקושי נוהג
  2. אני מקבל רכב מהחברה ולפני החלפת רכב. יש באפשרותי לקבל קיה ריו חדשה אוט' או להשתדרג לסוזוקי קרוס אוט' (הנעה רגילה) ולשלם כל חודש 270 ש"ח נטו עבור השדרוג אופי הנהיגה שלי היום: במשך השבוע הרכב בקושי זז. נוסע 20 ק"מ לכל היותר ביום בד"כ פחות. נסיעה בלי פקקים כלל. עבודה-בית פעם בשבועיים/שלוש נוהג לטייל לצפון/דרום. לפעמים טיולים ארוכים לפעמים קצרים אני נהג יחיד. בלי משפחה. בד"כ לבד ברכב. כאשר אני מטייל בסופי שבוע אז אני לוקח נוסעים נוספים ברכב. מה דעתכם? אשמח לשמוע את חוות דעתכם. תודה רבה
  3. שלום השלט שפותח את הרכב משום מה הפסיק לעבוד. כנראה שזה לא בעיית סוללה כיוון שהסוללה הוחלפה לפני חודש. מעבר לזה, נעילה מרכזית ידנית, ופתיחה עובדים בסדר שלא באמצעות השלט. בעבר היה לי בעיה דומה ואז בסיטרואן ע"י לחיצות בכפתורי השלט (נראה לי אתחול פשוט) תוך דקה סידרו לי את הבעיה מישהו יודע איזה כפתורים בשלט אני צריך ללחוץ כדי שהשלט ישוב לפתוח ולסגור את הרכב? או שזה סוד מקצועי
×
×
  • תוכן חדש...