Jump to content

urielbh

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של urielbh

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מדובר ב205 רגילה ואני שמח שמישהו מצודד איתי בנושא הזה אך נראה לי טיפשי להתייחס לGTI -מכונית שנבנתה להיות כזאת. זה כמו שמישהו ישאל על הונדה סיוויק ומישהו יגיד לו כן הTYPE R מאוד ספורטיבית עם הגיר הידני וכל האבזורים
  2. שלום לכולם בבעלותי פג'ו 205 ורציתי לשאול האם ההתנהגות של הרכב הזה נחשבת לספורטיבית? או שמא אני הולך שולל בעקבות קלילות משקלו? בתודה urielbh
×
×
  • תוכן חדש...