Jump to content

ej20

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ej20

  1. ej20

    העברת בעלות מיד לאחר טסט

    תודה רבה על התשובות.
  2. אחרי חיפושים רבים מצאתי רכב שאני מעוניין לקנות. ראיתי את הרכב, סיכמתי עם המוכר על המחיר והתנאים והכל טוב ויפה (מוכר פרטי, לא סוחר). הוא היה צריך להעביר את הרכב טסט וכך עשה יום אחרי שראיתי את הרכב. יום לאחר העברת הטסט ניגשתי עם המוכר לסניף הדואר להעביר בעלות, אבל לא היה ניתן. הוא טען שאין שום דוחות או עיקולים על הרכב ומיד התקשר למוקד של משרד התחבורה. שם ענו לו שהיות והאגרה שולמה והטסט נעשה יום לפני לוקח עד 14 יום שהסטטוס מתעדכן במחשבי משרד התחבורה. הוא טען בפני האחמ"ש שהוא שילם בכ"א בבנק הדואר ואיך זה הגיוני שלוקח לזה כ"כ הרבה זמן. אני קצת ספקן לגבי כל הסיפור הזה עם ה-14 יום. אני רוצה לברר האם מישהו נוסף נתקל בבעיה הזאת של תשלום אגרה יום לפני העברת הטסט וחסימת העברת הבעלות במחשבי משרד התחבורה.
×
×
  • תוכן חדש...