תקשרי אלי אני מכיר בחור טוב בפת
**ה.מ.ה : -מס' הטלפון שפורסם נמחק!**
**********************************************
ה.מ.ה (הודעת מינהל המערכת):
1. המלצה ככל שאתה מעוניין להמליץ, תינתן בכתב לעיני כולם.
2. ההודעה "תקשרי אלי" (התקשרי?) פסולה, ואין לה מקום!
3. הפורום, אינו תכנית "חבר טלפוני" ,גם לא מועדון הכרויות .
4. שים לב להבא לתגובות/לפרסומים שלך. אתה מוזהר.
**********************************************