שלום,
יש לי בעיה מוזרה שפעם בשבוע בערך ב 500 מטר הראשונים של הנסיעה,
כשהרכב מעביר מהילוך שני לשלישי נדלקת נורית SERVICE עם כיתוב GEARBOX FAULT
כשזה קורה אני מדומם ומניע שוב והכל מסתדר,
למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?
היי,
הרכב שברשותי (פולו 05) עבר 50,000 ק"מ
בטיפול האחרון (35,000 ק"מ) החליפו מסנני שמן, דלק,אויר, 4 מצתים ודיסקיות בלם קידמיות.
רציתי לדעת מה אמורים להחליף בטיפול הנוכחי
תודה
עוד קצת מידע..
הרעש רק בצד שמאל והתחיל אחרי שהחלפתי 2 צמיגים קידמיים חדשים,
אני גם שומע את אותה מכה בצד שמאל כשאני עולה מדרכה (אפילו נמוכה) במהירות איטית.
שלום,
ברשותי פולו שנת 2005
במהירות נמוכה כשאני לוחץ על הברקס יש רעש של מעין מכה כזאת
במהירות גבוה זה לא קורה,
נראה שזה התחיל לאחר שבלמתי בחוזקה וה ABS הופעל
למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה.