Jump to content

AVNER101

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של AVNER101

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בחודש האחרון נשמעים רעשים מוזרים מהמתלים של הרכב כאלו משהו שבור שם (לא ציריות) הרעשים לא יצבים פעם לא שומעים כלום ופעם בעוצמה גבוהה (הרעשים מתגברים בעיקר בכביש משובש או בסיבובים ובעיקר במהירות נמוכה) מוסך אחד אמר שהוא לא מוצא כלום השני אמר כי השלדה "קשה" וכנראה מדובר ב"מוטות הקפיציים האופקיים"(הגדרה שלי שלא מבין במכונאות - בטח יש לזה שם מקצועי) - לטענתו לא שווה לתקן ושניתן להשאיר המצב כמות שהוא טען ששימן קצת ובאמת הרעשים מעט פחתו אך המצב חזר לקדמותו די מהר (דרך אגב לא גבה כסף ממני). אולי הוא צודק אבל ההרגשה שלי בניסעה כזו היא די מעצבנת מה ניתן לעשות? האם מישהוא מכיר תופעה כזו או דומה לה? תודה מראש לכל משיב
  2. לפני יומים הלך הגיר בתחילה סחיבה חלשה אחר כך כבר לא זז האמת הזהירו אותי שזהו אוטו מצויין עד שמתקלקל הגיר וחלק זה גם באשמתי (לא בדיוק השקעתי בבדיקות שוטפות כמו שמנים וכד') עכשיו הגיע הזמן לשלם! האם יש סיכוי לתקלה אחרת ושהגיר לא הלך? האם להחליף גיר במשופץ ומה המחיר? האם להסב לידני ? דרשו 3500 כולל חלקים ועבודה האם יש צורך בשינוי רישוי? האם בכלל כדאי למכור לחלקים? תודה מראש לכל תשובה.
×
×
  • תוכן חדש...