Jump to content

Nitzang

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Nitzang

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ואת המתאם AUX הזה, אני יכול להשיג בגיל-קאר? אגב, אין לי בעיה גם להזמין מחו"ל אם זה קיים. תודה.
  2. כאמור, יש לי טיוטה קורולה 2006 עם המערכת המובנת (קללה לצערי) המערכת מצויינת, אבל מאוד מוגבלת, ולכל הגבלה יש "פריצה" השאלה שלי היא אם קיים פלאג מסויים שאיכשהו נותן לי כניסת RCA או PL 3.5mm כמובן בכדי לחבר מכשיר חיצוני (mp3,דיסקמן וכו'). ואל תשלחו אותי למתקינים וכו', אני מסוגל לחבר לבד, רק צריך מקום לקנות, אם יש כזה דבר בכלל, ועוד דבר, לפני שאני מטריח אנשים, שלא יהיה מחיר אסטרונומי (מעל 250-300 שקל) תודה מראש, ניצן.
×
×
  • תוכן חדש...