טוב האמת שאני פריק של קלריון.
אצלי ברכב ובכל רכב שהיה לי, התקנתי רק קלריון,מכשירים מדהימים(לא זולים)אבל שווה כל שקל
אני מדבר על המכשירים המקצועיים שלהם.
לי יש כיום מערכת קולנות ביתיתי באוטו,זה פשוט מדהים איך שלטכנולוגיה אין גבולות.
אני ממליץ אם יש לכם את האפשרות ללכת על max676vd וכמובן מפענח חיצוני( DVH940)ולא 920 ..אשר עושה את כל ההבדל,כמובן שיש לי את הכבל של ה ipod וזה פשוט מדהים אין צורך בדיסקים,אני מחבר לו גם את הארכוס 100gb וזה ממש ממש עושה את החיים קלים. בהצלחה..