שלם לכולם
ברשותי סיטרואן C5 2006 התקנתי בהצלחה מערכת גפ"מ
שעון הדלק מזייף מגלל מחשב דרך
כרגע יש דלק במיכל והשעון מראה שאין
השאלה שלי זו:איך אני מאפס את מחשב הדרך או לחילופין איך דואגים
שהשליטה תעבור לשעון
אני דואג שכשיגמר הדלק יתחילו בעיות
יש למישהו מושג?