סליחה אני חדש !
אני שומע כמעט רק Vocal.
רכיבים אני לא יודע בתחום הרכב הרבה, אצלי בבית מותקן סונאס דנון ....
אבל שמעתי אצל חברים דנון נקמיצי בראקס ריינבו והם נשמעים טוב
ומה שאני מחפש זה הד יונט ומגבר רמקולים 3 חלקים ואפשרות לוותר על הסאבוופר , משהו שגם יהיה נחמד לאוטו
הרכב במוו סדרה 7