Jump to content

Dollardo

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של Dollardo

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בכל הרכבים של סדרה 7: יש בדלתות מין קופסה אטומה מפלסטיק שמותאמת לרמקולים 6.5 אינץ ועם פלסטיק נוסף שהוא 5 אינץ מאחורה יש 4 פתחים גם ל 5 אינץ שהם גם נמצאים בתוך קופסה . לסיכום אני לא יכול להתחיל להשחיל ולבנות בתוך הדלתות יש אופציה לשים מתחת למושב הנהג. ךגבי סטים של נקמיצי ודנון. התכוונתי למגבר והד יונט, סט רמקולים התכוונתי לבראאקס
  2. תודה על ההזמנה. זה נחמד לדעת שיש מפגשים כאלה מתקיימים בארץ. הבעיה שהשבת אני לוקח את המשפחה שלי לטיול במרכז. אגב איזה ריכיבים יהיו במפגש אפשר לדעת את זה
  3. סליחה אני חדש ! אני שומע כמעט רק Vocal. רכיבים אני לא יודע בתחום הרכב הרבה, אצלי בבית מותקן סונאס דנון .... אבל שמעתי אצל חברים דנון נקמיצי בראקס ריינבו והם נשמעים טוב ומה שאני מחפש זה הד יונט ומגבר רמקולים 3 חלקים ואפשרות לוותר על הסאבוופר , משהו שגם יהיה נחמד לאוטו הרכב במוו סדרה 7
  4. הי אני חדש בפורום, יש לי 6000 ש"ח ואני מעוניין לקנות מערכת לאוטו, אני שומע מוסיקה שקטה אני לא צריך סאבוופר 12 אינץ מספיק 8 אינץ.... מה אתם מציעים ואם יש קישורים לחנות לקנות גם תודה
×
×
  • תוכן חדש...